hektisk söndag!

Ledsen för dålig uppdatering! Idag red jag både Olle och Brille :)
 
Red ut på Olle med Hanna, Anna och Moa. Vi red till toppen och tog lite bilder men det blev inte så många för det var så kallt. När vi va tillbaka kände jag varken mina tår eller fingrar :O. Jag lyckades även med att halka när jag skulle slänga ner bajset i kontainern när jag hade mockat, och få hela skottkärran över mig med spån, kiss och bajs, mysigt!!
 
Jag bör jade med att rida dressyr i ridhuset med Brille men sen kom ridskolan och skulle rida där så jag fortsatte i hagen. Trava och skritade bara men han kändes så himla bra idag. Jag tycker det är så skönt när man får en sån där dag när allt bara går rätt efter att det gått mindre bra. Så tumme upp till det passet
Bilder från idag (tagna av Hannawesterlind.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0