Revenge!

Det blev ingen ridning idag, pallade inte rida när det regna såpass mycket som det faktist gjorde. Jag var redan dränkt när jag hade cyklat till stallet. Jag skrev även upp mej på lappen för luciatåget som vi ska ha och rida runt i näsby park /viggan. Har inte riktigt bestämt vad jag och brille ska vara men det blir antingen skärngosse(helt seriös),tärna eller lucia.När jag ändå hade tid passade jag på att smörja båda hans träns och lägga in nytt torv. Nu har jag precis skickat in min musikpresentation som skulle varit inne för en vecka sen, hehhe. Det är så skönt att bli av med läxor och plugg. Nu ska jag iaf titta på ett nytt avsnitt av revenge <3
Sara som jag red igår(inte jag som rider på bilden)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0