Stallet!

Jag kom hem från stallet för någon timme sen. Först mockade jag och så.Efter det red jag ner till 4-fota med Malin, Alex, Elin och Ellen för att rida. Där nere gick det piss, jag hade jättesvårt att konsentrera mig på migsjälv och sen när alla galoppera blev brillebus jättepringig. Sen skulle iaf Elin hoppa med Calippo och då hoppade dom andra också så då kände jag att det var bättre att jag gick tillbaka till sandplan och red där så jag inte var ivägen och det var enklare att konsentrera mej då. I skritten påvägen tillbaka var han jättefin och lyssnade men sen när jag trava och galoppera gick det inte lika bra :(.  Det var jätte roligt och se willmon hoppa, han är ju ungponny och har knappt hoppat något, hahha. Imorgon blir det iaf ridlektion och skola igen.
Första gången jag rider brille om man inte räknar när jag prova honom <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0